Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
• Klātiene – iesniedzējs ierodas kādā no Valsts meža dienesta mežniecībām un iesniedz dokumentus, uzrādot personas apliecinošus dokumentus;
• Elektroniski - iesniedzējs nosūta ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus uz izvēlētās mežniecības elektroniskā pasta adresi vai e-adresi.
Nepieciešamie dokumenti:
- iesniegums;
- tiesisko valdījumu apliecinoša dokumenta kopiju, ja medību tiesības izmanto tiesiskais valdītājs;
- medību līgumu vai tā notariāli apliecinātu kopiju, ja medību tiesības izmanto persona, kurai saskaņā ar līgumu ir nodotas medību tiesības;
- pilnvaru vai tās kopiju, ja medību līgums slēgts, pamatojoties uz pilnvarojumu.
Pakalpojums ir pieejams bez maksas.Pieprasījuma apstrāde
Valsts meža dienests pēc iesnieguma un tam pievienoto dokumentu saņemšanas veic iesniegto dokumentu pārbaudi un pieņem lēmumu par medību iecirkņa reģistrēšanu vai atteikumu reģistrēt medību iecirkni.Iecirkņa reģistrācija Meža valsts reģistrā
Ja lēmums iesniedzējam ir labvēlīgs, iecirkni reģistrē Meža valsts reģistrā. Ja nelabvēlīgs - tiek sagatavots atteikums iecirkņa reģistrācijai un informēts pieprasītājs.