Valsts meža dienests klientus apkalpo attālināti

Saistībā ar Valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, ar mērķi ierobežot COVID-19 izplatību, līdz 14. aprīlim Valsts meža dienests pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē un pakalpojumus iedzīvotājiem sniegs attālināti.

Iestādei adresētos iesniegumus Valsts meža dienests pieņems  – tiešsaistē Meža valsts reģistrā, vai rakstot uz  iestādes oficiālo e-pasta adresi, vai izmantojot  pasta starpniecību, vai atstājot pastkastē pie mežniecības, tādā veidā maksimāli samazinot kontaktus ar klientiem.

Atbildes uz iesniegumiem Valsts meža dienests sniegs, sazinoties ar katru telefoniski vai elektroniski, vai rakstiski, vai tiešsaistē Meža valsts reģistrā.

Valsts meža dienests šajā ārkārtējās situācijas periodā lūdz atturēties no mežniecību klātienes apmeklējuma. Ja gadījumā ir kāda īpaša ārkārtas situācija, tad  apmeklējumam mežniecībā ir iespējams pieteikties, iepriekš piezvanot pa kontaktālruni.

 

Dienests aicina sekot līdzi aktuālajai informācijai VMD Mājas lapā un sociālajos tīklos.

 

Informāciju sagatavoja: Selva Šulce, tālr. 67210366, Valsts meža dienesta Preses sekretāre

 

Sākotnēji ievietots 16.03.2020.

  • Publicēts:
    16.03.2020

Darba plāns

  • Uzticības tālrunis
  • Covid19
  • KNAB
  • Mizgrauzis
  • PVD mežacūkas
  • ZM klientu apkalpošanas centrs
  • valsts ir internetā
  • Lauksaimniecības skaitīšana 2020